ENRO

Identitate vizuala

Identitatea vizuala se refera la crearea integrala a elementelor primare proprii brandului, adica a ansamblului de simboluri grafice (litere, combinatii de forme si culori, imagini, care vor reprezenta brandul in orice comunicare a sa).

Elementele vizibile care individualizeaza brandurile sunt logo-ul (semnatura grafica), corpurile de litera, paleta cromatica si stilul de design (simboluri si modele, elemente fotografice sau de ilustratie).

Combinatia acestor elemente considerate definitorii pentru brand constituie identitatea sistematica, unica si distinctiva a brandului.

Identitatea vizuala se refera la toate elementele vizuale care sunt folosite pentru a recunoaste un brand. In acest sens, procesul de construire a identitatii vizuale a brandului intentioneaza sa creeze intregul sistem al elementelor grafice primare ale brandului: logo, tipografie, culori, forme, proportii, imagini. Claritatea si consistenta unui brand este strans legata de identitatea vizuala a acestuia.

Daca doresti informatii suplimentare cu privire la identitatea vizuala, contacteaza-ne la office@evollostudio.ro si iti vom raspunde in cel mai scurt timp posibil.

Identitate vizuala