ENRO

Audit si strategie de brand

Auditul de brand presupune o analiza riguroasa a situatiei existente, luandu-se in consideratie o multitudine de aspecte, cum ar fi: identitatea verbala si cea vizuala, comunicarea de brand, perceptia consumatorilor fata de brand, identificarea asteptarilor potentialilor clienti.

O analiza de brand ne va permite sa punem fata in fata situatia actuala cu situatia ideala, dandu-ne posibilitatea de a oferi o strategie adecvata pentru implementarea unor solutii eficiente.

Rezultatele auditului de brand sunt prezentate intr-un raport care pune in lumina punctele tari si punctele slabe ale brandului, oportunitatile de dezvoltare si solutiile recomandate.

Strategia de brand reprezinta platforma care sintetizeaza rezultatele analizei cu scopul de a stabili care sunt parametrii de baza ai brandului. Se defineste care va fi pozitionarea brandului pe piata si i se confera acestuia o personalitate puternica si solida, oferind o viziune clara asupra modului in care brandul va prezenta beneficii relevante si distincte publicului tinta.

Strategia de brand cuprinde definitia brandului, arhitectura de brand si planul de management al acestuia si include toate tacticile pe termen mediu sau lung pe care trebuie sa le dezvolte o companie pentru afirmarea brandului sau, avand rolul de a sustine directia evolutiei brandului in viitor si de a asigura obtinerea de avantaje clare pe piata.

Daca doresti informatii suplimentare cu privire la audit si strategie de brand, contacteaza-ne la office@evollostudio.ro si iti vom raspunde in cel mai scurt timp posibil.

Audit si strategie de brand